reklama

Šaštínska 3. trieda!!!

Tak páni tomuto sa povie kolektív...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Myslím že až po tom ako som opustil mojich spolužiakov na celý jeden rok a teraz keď som zmenil školu som si uvedomil aký sú to vlastne super ľudia... Snažil som sa byť kamarát so všetkými aj keď boli chalani ku ktorým som prechovával väčšie sympatie no myslím že som tam našiel niečo ako moju druhú rodinu. Začal som ako každý iný študent v prvom ročníku gymnázia Jána Bosca v Šaštíne-Strážach. Toto gymnázium bolo povinne internátne a hlavne čisto chlapčenské takže hneď od začiatku bolo jasné do čoho idem...:-D Dnes však môžem povedať že na tie dva roky ktoré som v Šaštíne strávil nemôžem povedať nič zlé okrem pár ľudí čo to tam trošku kazili. Partia bola rôznorodá ale vždy sme sa ako trieda dokázali na všetkom spoločne dohodnúť, ťahali sme za jeden povraz a to bolo na nás to rozdielne oproti iným triedam. Ja osobne nepoznám kolektív ktorý by sa dokázal viac zomknúť ako my. Je pravda že trieda bola rozdelená na menšie skupinky ale len preto že tam bolo toľko rôznych a jedinečných ľudí. Každý z nich mal svoje dobré aj horšie vlastnosti, tak ako ja sám, niekto bol tichý, iný zase super hudobník alebo niekto všetko dohromady:-D Nikdy som sa neodvážil chalanom povedať čo vlastne pre mňa znamenjú, asi preto lebo som si myslel že to bude trápne a že to bude vyzerať ako niečo čo by z mojich úst asi ani nikto nečakal. Nikdy v živote nezabudnem, na naše spoločné futbalové zápasy, poker cez vyučovanie, super debatky na našich izbách alebo na Bobinkovej, na to ako sme mali super hodiny s Mokom ale aj na všetko ostatné čo bolo pekné a čo mi ostáva v pamäti ako niečo vzácne. Na záver chcem povedať všetkým ktorým som nejako ublížil že ma to veľmi mrzi. Takže keď budú chalani zo Šaštína čítať tento blog dúfam že pochopia čo pre mňa znamenajú aj keď som im to nikdy nepovedal osobne... ĎAKUJEM 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S. Rado, Ivo, Červo, Mišo, Jano, Snovi tak toto je naša elita ( šak snáď aj ja:-D ) 

Ján Markovič

Ján Markovič

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sono un ragazzo che cerca di esprimere qualcosa di se stesso... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu